لترا سافت
لترا سافت

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

لینک دوستان





آرشیو مطالب
آذر 1402 خرداد 1402 تير 1401 بهمن 1400 دی 1400 آذر 1400 آبان 1400 مهر 1400 شهريور 1400 فروردين 1400 اسفند 1399 بهمن 1399 دی 1399 آذر 1399 مهر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 تير 1399 خرداد 1399 ارديبهشت 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 بهمن 1398 دی 1398 آذر 1398 مهر 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 تير 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی
ن : ولی غلامی ت : شنبه 27 شهريور 1400 ز : | +

بهترین لوازم خانگی را از بهترین فروشگاه ها می توان خرید. قبل از خرید لازم است ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی را بدانید.

ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

با وجود کرونا، بسیاری از مردم خریدهای خود را اینترنتی انجام می دهند. با وجود افزایش خرید های آنلاین فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی نیز افزایش یافته است. قبل از خرید اینترنتی لازم است به مواردی مانند تضمین اصالت کالا، پرداخت درب منزل، ارسال به سراسر کشور توجه کنید.

مزایای خرید اینترنتی

  • در هر لحظه از شبانه روز می توانید خرید کنید(صرفه جویی در وقت)
  • از هر نقطه جغرافیایی امکان خرید وجود دارد(صرفه جویی در سوخت)
  • بررسی و مقایسه انواع محصولات و برندها
  • هیچ محدودیتی برای تعداد افراد وجود ندارد
  • ارائه و تنوع کالاها و برندها
  • تضمین اصالت کالا، پرداخت درب منزل، ارسال به سراسر کشور عدم مشکل حمل و نقل

 

پرداخت درب منزل

محصولات مورد نظر شما توسط پست به آدرس شما فرستاده می شود. ممکن برخی از لوازم خانگی در کارتن و جعبه های بزرگ قرار داشته باشند تا مانع از هر گونه ضربه به لوازم برقی خانگی شود. هم چنین شما می توانید تمامی موارد سفارش داده شده را بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه مغایرت محصول فرستاده شده با محصول سفارش شده مسئول مربوطه وظیفه دارد محصول را بازگرداند. به این نکته نیز  باید اشاره نمود مشتریان فقط هزینه محصول مورد نظرشان را می پردازند.  

تضمین اصالت کالا

با توجه به اینکه خرید اینترنتی استرس اصل بودن را به همراه دارد. فروشگاه اینترنتی خانگی لند چاره ای برای این مشکل اندیشیده است. فروشندگانی که دارای پرداخت درب منزل را دارند بیانگر ضمانت اصالت کالاست. هم چنین ضمانت بازگشت کالا نیز این اطمینان را به مشریان اثبات می کند.  

ارسال به سراسر ایران

بدون شک خرید اینترنتی یکی از آسان ترین راه های خرید می باشد. با مشاهده قیمت و مشخصات انواع لوازم برقی خانگی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. هم چنین ضمانت بازگشت کالا این امنیت خاطر را به کاربران ارائه می دهد که خریدی راحت و بدون استرس را تجربه کنند.  

انتخاب لوارم خانگی

با توجه به افزایش روزافزون انواع برندها انتخاب بهترین کالا نیز سخت تر شده است. بنابراین بهتر است لوازم برقی خانگی را متناسب با مشخصات، کارایی، قیمت تهیه نمایید. لازم به ذکراست توجه به برچسب های انرژی را فراموش نکنید. برچسب انرژی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، سبب افزایش راندمان می شود.  

معایب خرید اینترنتی

  • عدم امنیت لازم
  • مشکلات اینترنت از قبیل کم بودن سرعت سایت
  • عدم امکان بررسی کالا از نزدیک

  فروشگاه اینترنتی خانگی لند با افزایش امنیت و سرعت سایت، سعی در تلاش جهت کسب رضایت کاربران دارد. هم چنین مشکل عدم امکان بررسی کالا نیز از طریق 7روز ضمانت برگشت کالا حل نموده است.   فروشگاه اینترنتی خانگی لند یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که همه ویژگی های مناسب یک فروشگاه آنلاین را دارست. فروشگاه آنلاین خانگی لند انواع لوازم برقی خانگی از قبیل سرخ کن، تلویزیون، ماشین لباس شویی و... را به مشتریان ارائه می دهد. هم چنین می توانید مشخصات و بررسی انواع لوازم خانگی را در خانگی لند دنبال کنید. همین الان از وقتتون استفاده کنید و از این فروشگاه با کیفیت خرید کنید. بعد از این که بهترین فروشگاه اینترنتی را یافتید بهتر است درباره راهنمای خرید انواع لوازم خانگی مطالعه ای داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه مقاله به بررسی راهنمای خرید لوازم خانگی می پردازیم.  

راهنمای خرید لوازم خانگی

برچسب انرژی

در هنگام خرید لوازم برقی خانگی حتما به برچسب انرژی توجه نمایید. اساسا هر چه برچسب انرژی مقدار کمتری داشته باشد لوازم خانگی مرغوبیت و بازده بیشتری خواهد داشت.

ابعاد لوازم خانگی

یکی از مساله های مهم هنگام خرید لوازم برقی خانگی توجه به ابعادش می باشد که اغلب مشتریان به آن توجه نمی کنند. اگر به اندازه و ابعاد لوازم خانگی دقت نفرمایید ممکن است در چیدمان وسایل منزل با مشکلاتی مواجه شوید.

 دقت در خرید لوازم خانگی

حتما قبل از خرید لوازم برقی خانگی موردنظرتان با دیگران مشورت کنید. نمایندگی های بی طرف و مراکز تعمیرات موارد خوبی برای مشورت هستند. هم چنین می توانید به فروشگاه اینترنتی خانگی لند توجه کنید و مشخصات انواع لوازم خانگی را بررسی کنید. در گذشته لوازم خانگی برقی از جمله جاروبرقی، ماشین لباس شویی سر و صدای بسیار بالایی داشته اند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ها این موضوع رفع شده است. تصور کنید ماشین لباس شویی با صدای کمتر کار کند و شما می توانید به استراحت بپردازید.  

توجه به آپشن مورد نیاز خود

توصیه می کنم هنگام خرید لوازم خانگی عجولانه تصمیم نگیرید. در بسیاری از مواقع مشتریان فریب ظواهر و آپشن های لوکس را می خورند که کاربرد بسیار زیادی نیز ندارد و فقط این موارد سبب افزایش قیمت کالا می شود. لوازمی را تهیه کنید که فقط آپشن مورد نظر شما را داشته باشد.  

 خرید از برند های مطمئن

اغلب مردم فکر می کنند گران ترین برندها بهترین محصول را ارائه می کنند اما این گونه نیست. در واقع برندهایی وجود دارند که با ارائه قیمت مناسب، امکانات عالی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. ناگفته نماند محصولات داخلی نیز پیشرفت شگرفی در تولید لوازم برقی خانگی داشته اند.

وجود گارانتی

گارانتی یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید لوازم خانگی لازم است به آن دقت نمایید. بسیاری از افراد معتقد هستند وجود گارانتی الزامی نیست اما شواهد نشان داده ممکن است در بسیاری موارد سبب کاهش هزینه ی تعمیر یا خرید قطعات شود.

توجه به میزان بودجه ی خود

بهتر است قبل از خرید بودجه ای را برای خرید لوازم خانگی در نظر داشته باشید. برخی افراد علاقه ی بسیاری به عوض کردن لوازم خانگی دارند. اگر از این دسته افراد هستید حتما لازم نیست گران ترین و مدرن ترین لوازم برقی خانگی را انتخاب نمایید. با توجه به بودجه مورد نظرتان می توانید از تنوع لوازم خانگی بهره مند شوید و مدل ارزان تری را تهیه کنید.  

نظرات کاربران

بدون شک بهترین مشاوران خرید لوازم خانگی کسانی هستند که از لوازم برقی خانگی استفاده می کنند. پس از این که میزان بودجه و آپشن هایتان را مشخص کردید لازم است کالا موردنظرتان را با محصولات رقیبش بررسی کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. از نظرات کاربران در فضای مجازی و اینترنت نیزمی توانید بهره مند شوید. فروشگاه اینترنتی خانگی لند با بررسی مشخصات انواع لوازم خانگی کار را برای مشتریان راحت نموده است. هم چنین شما می توانید برندهای گوناگون را در کنار هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. حال می رویم سراغ نحوه تشخیص کالای اصل از فیک.  

چگونه لوازم خانگی اصل را از فیک تشخیص دهیم؟

بسیاری از مشتریان قبل از خرید لوازم برقی خانگی، نگران اصل بودن کالا هستند. شاید شما هم تجربه تلخ خرید کالا فیک را دارید. لوازم خانگی تقلبی اغلب شبیه کالاهای اصل هستند اما با کیفیت کمتر می باشند.  

روش تشخیص کالای غیر اورجینال(اصل)

  1. قیمت بسیار پایین
  2. نداشتن هولوگرام کنترل کیفیت
  3. برند حک شده روی کالا
  4. میزان مصرف انرژی
  5. گارانتی معتبر
  6. با افراد ذی نفع مشورت کنید

     

  1. قیمت بسیار ارزان

لوازم خانگی فیک بسیار شبیه کالاهای اصل هستند اما به علت کیفیت کمترشان قیمت ارزان تری دارند. نکته قابل توجه این است که در هر فروشگاهی قیمتی بسیار ارزان یافتید حتما در خرید از آن فروشگاه تردید کنید.

  1. نداشتن هولگرام کنترل کیفیت

دومین نشانه هولوگرام کنترل کیفیت می باشد که به سادگی قابل کپی کردن نیست. اما تنها توجه به هولوگرام کنترل کیفیت کافی نیست و حتما موارد دیگر را بررسی نمایید. یکی از قطعی ترین روش های تایید کالای اصل این است که هولوگرام را در سایت اصلی سازنده رهگیری کنیم.  

  1. برند هک شده روی کالا

در زمان های گذشته برند هک شده روی لوازم برقی خانگی نشان از اصل بودن آن هاست. امروزه با وجود دستگاه های برش لیزری کار سخت تر شده است. بسیاری از افراد سود جو توسط دستگاه برش لیزری انواع برندها را روی لوازم خانگی با قیمت ارزان حک می کنند. اگر برندهای حک شده روی لوازم برقی زیاد بود، به احتمال بسیار زیاد کالا غیر اصل است. شرکت های سازنده به هیچ وجه کالاهاهای خود را این گونه خط خطی نمی کنند.  

  1. میزان مصرف انرژی

در لوازم برقی خانگی هر چقدر میزان برچسب انرژی کم باشد نشان از اصل بودن کالاست اما نمی توان انکار کرد بسیاری از افراد ممکن است برچسب انرژی را تغییر دهند.  

  1. گارانتی معتبر

حتما از فروشگاه هایی لوازم خانگی را تهیه فرمایید که  شامل گارانتی های شرکتی شود. اغلب شرکت هایی که  ارائه دهنده گارانتی می باشند از ارائه خدمات به لوازم برقی خانگی فیک خودداری می کنند چون اغلب لوازم خانگی فیک پس از مدتی دچار مشکلات غیر قابل حل می شوند. البته ناگفته نماند مجموعه عوامل ذکر شده نشانگر اصل بودن کالاست.

  1. با افراد ذی نفع مشورت کنید

بهترین مشورت را می توانید از نمایندگی ها و تعمیراتی ها بگیرید زیرا دانش و اطلاعات بسیاری درباره قطعات حتی خرابی آن ها دارند. توصیه می شود از افرادی کمک بگیرید که هیچ گونه منفعتی برای تبلیغ برند نداشته باشند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی نکاتی جهت اصل بودن لوازم برقی خانگی اشاره شد. قبل از خرید هر گونه لوازم خانگی ابتدا با دیگران مشورت کنید و سپس با نیازتان کالاهای مورد نظرتان را تامین کنید. فروشگاه اینترنتی خانگی لند با ارائه انواع لوازم برقی خانگی اصل به مشتریان در نظر دارد این نگرانی درباره اصل بودن کالا را کاهش دهد. البته ناگفته نماند مجموعه عوامل ذکر شده نشانگر اصل بودن کالاست و تنها با وجود یک عامل نمی توان اصل بودن آن ها را اثبات کرد. تمامی لوازم خانگی اصل را از فروشگاه خانگی لند تهیه کنید.


.:: ::.
طراحی های بسته بندی
ن : ولی غلامی ت : پنج شنبه 25 شهريور 1400 ز : | +

از آنجایی که لازم است هر کالایی طراحی های بسته بندی محصولات ، در زمان فروش مشاهده شود.همچنین میان طیف وسیعی از تولیدات داخلی و خارجی، ارتباط مناسبی با خریدار برقرار کند.بنابراین توجه به طراحی ظاهری مناسب برای یک محصول اهمیت می یابد.بسته‌بندی، جزء ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد.بیان تصویری یک کالا، بیش از کلمات، در ذهن مشتری ماندگار شده و در زمان خرید کالا توسط وی ، به شناسایی آن محصول اهمیت می یابد.

 


ادامه ی مطلب
.:: ::.
دو سوت تعمیر | تعمیرات حرفه ای دو سوت تعمیر | سرویس لوازم آشپزخانه دو سوت تعمیر
ن : ولی غلامی ت : یک شنبه 7 شهريور 1400 ز : | +

شرکت دو سوت تعمیر

از چندین سال پیش تیم دو سوت تعمیر خدمات تعمیر لوازم خانگی را برای کلیه لوازم برقی و گازی ارائه می دهیم. وسایلی مانند ماشین های لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، یخچال فریزر ، خشک کن و ماشین لباسشویی ، و چند مورد دیگر.

نگهداری یا تعمیر ، در مباحث فنی، به بررسی‌های عملکردی، سرویس‌کاری، تعمیر یا تعویض وسایل، تجهیزات، ماشین‌آلات، زیرساخت‌های ساختمان و پشتیبانی از خدمات در تأسیسات صنعتی، تجاری، دولتی و مسکونی اطلاق می‌شود. 

مهندسان خدمات تعمیر لوازم خانگی ما در اکثر مناطق تهران زندگی می کنند و مشغول به کار هستند.

در دنیای امروز با گسترش روزافزون شهرها و مشکلات ناشی از آن، اغلب افراد برای کسب و کار خود از اینترنت استفاده می‌کنند.

راحتی سفارش خدمات و خرید و صرفه جویی در وقت , مشتری مداری منحصر به‌فرد , دسترسی به انواع بیشتری از کالاها و خدمات با قیمت مناسب و غیره عمده دلایل افزایش روز افزون تمایل به خرید اینترنتی می باشد.

اگر لوازم خانگی شما نیاز به تعمیرات دارد، همین حالا فرم مشاوره رایگان تعمیرات لوازم خانگی 2سوت را پر کنید، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

شرکت دو سوت تعمیر

 

ادامه ی مطلب
.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به لترا سافت مي باشد.