نکاتی شگفت انگیز درباره ارمنستان
لترا سافت
لترا سافت

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

لینک دوستان





آرشیو مطالب
آذر 1402 خرداد 1402 تير 1401 بهمن 1400 دی 1400 آذر 1400 آبان 1400 مهر 1400 شهريور 1400 فروردين 1400 اسفند 1399 بهمن 1399 دی 1399 آذر 1399 مهر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 تير 1399 خرداد 1399 ارديبهشت 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 بهمن 1398 دی 1398 آذر 1398 مهر 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 تير 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
نکاتی شگفت انگیز درباره ارمنستان
ن : ولی غلامی ت : یک شنبه 29 دی 1398 ز : | +

 

این روزها به قدری تور ارمنستان در میان گردشگران ایرانی به محبوبیت رسیده که حتی اگر اهل سفر نباشید، شاید شما هم نام تور زمینی ارمنستان به گوشتان آشنا باشد. به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز شاهد هستیم که روز به روز بر شمار طرفداران تور نوروز ارمنستان 99 افزوده می شود، همین موضوع باعث شد تا امروز تصمیم بگیریم کمی درباره شهرت ارمنستان برای شما عزیزان توضیح بدهیم تا شاید در انتها متوجه بشوید که چرا تور ارمنستان زمینی جزو فهرست پرفروش های آژانسهای مسافرتی قرار گرفته است، همچنین در آخر دررابطه با قیمت تور زمینی ارمنستان نیز برایتان توضیح خواهم داد.

007

1-یکی از دلایلی که ارمنستان در دنیا با آن شناخته می شود، تولید نوشیدنی های منحصربه فرد در آن است؛ در حقیقت ارمنستان یکی از کهن ترین کشورهای فعال در زمینه تولید نوشیدنی است.

2-اغلب می دانید که دین رسمی در ارمنستان مسیحیت است اما آیا می دانستید که این کشور نخستین سرزمینی بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد؟ همین موضوع باعث شده که حالا میزان خرید تور ایروان نوروز 99 در میان ایرانیان زیاد شود زیرا علاقه مندان به معماری و آشنایی با سایر ادیان در میان هموطنان ما زیاد هستند.

3-ارمنستان در طول تاریخ بارها مورد حمله قرار گرفته است و بناهای تاریخی موجود در آن به میزان زیادی از بین رفتند اما هنوز هم برخی از جذاب ترین کلیساهای پیروان مسیحیت در ارمنستان هستند، شما هم اگر علاقه مند به بازدید از این نوع نیایشگاه ها هستید، می توانید با خرید تور زمینی ارمنستان نوروز 99 با هزینه پایین راهی ارمنستان بشوید.

4-شطرنج بخش مهمی از فرهنگ و دروس مدرسه مردم ارمنستان به شمار می آید. بعد از جدایی ارمنستان از جماهیر شوروی، بازیکنان این کشور نشان دادند که در دنیا از بهترین شطرنج بازها هستند زیرا بارها قهرمانی جهان را از آنِ خود کردند. پس تور زمیني ارمنستان بهترین انتخاب برای شطرنج بازها و علاقه مندان به یادگیري شطرنج است.

008

5-در سال 1915 دولت عثمانی قتل عامی در ارمنستان به راه انداخت که طی آن 1 و نیم میلیون از مردم ارمنستان جان باختند. در آن زمان ترکیه که مقر حکومت دولت عثمانی بود از پذیرفتن این موضوع که قتل عام انجام داده، سرباز زد اما دولت های 28 کشور مهم دنیا از جمله بریتانیا و روسیه این کار را یک قتل عام خواندند. خرید تور نوروز ارمنستان 99 می تواند فرصتی را فراهم کند که با تاریخ و این واقعه غم انگیز در ارمنستان بیشتر آشنا شوید.

6- یکی از نکات جالبی که درباره مردم ارمنستان وجود دارد این است که تعداد ارمنی هایی که در داخل مرز ارمنستان زندگی می کنند از کسانی که خارج از کشور هستند کمتر است. از سال 1915 مهاجرت ارامنه شدت یافت به طوری که آنها در حال حاضر جمعیت زیادی از روسیه، فرانسه و آمریکا را تشکیل می دهند.

7-ارامنه ادعا می کنند که از محل دقیق کشتی حضرت نوح باخبر هستند، بر اساس اعتقاد ارامنه کشتی نوح بر روی کوه آرارات پهلو گرفته است. در حقیقت کشتی نوح هیچ گاه پیدا نشد اما مردم این کشور ادعا می کنند که شواهد زیادی از وجود کشتی نوح بر روی کوه آرارات وجود دارد.

8-کوه آرارات نماد طبیعت و زیبایی کشور ارمنستان است اما در حقیقت این کوه جزو کشور ارمنستان محسوب می شود و این موضوع عجیب است اما باید بدانید که همیشه این طور نبوده و در طول تاریخ مرز کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و ارمنستان باهم جا به جا می شدند و در واقع کوه آرارات بخشی از ارمنستان بوده است.

9-حتما می دانید که شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد اما شاید ندانید که ایروان یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا به شمار می آید. شواهد نشان می دهند که قدمت ایروان حتی از رم نیز 29 سال بیشتر است.

10-یکی از مهمترین القابی به شهر ایروان داده می شود "شهر صورتی" است زیرا بسیاری از ساختمان ها و به ویژه خانه های مسکونی که در شهر ایروان ساخته شده اند، از سنگ های آتشفشانی هستند که رنگی صورتی به برخی محله های شهر داده اند.

در آخر اگر علاقه مند هستید که شما هم از سرزمین جالب و کهن ارمنستان دیدن کنید، برای اولین قدم می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی که مجری مستقیم تورهای ارمنستان است، مراجعه کرده و اطلاعات کاملتری به دست بیاورید.

009



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به لترا سافت مي باشد.