کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
لترا سافت
لترا سافت

منوی اصلی

به وب سایت من خوش امدید

لینک دوستان





آرشیو مطالب
آذر 1402 خرداد 1402 تير 1401 بهمن 1400 دی 1400 آذر 1400 آبان 1400 مهر 1400 شهريور 1400 فروردين 1400 اسفند 1399 بهمن 1399 دی 1399 آذر 1399 مهر 1399 شهريور 1399 مرداد 1399 تير 1399 خرداد 1399 ارديبهشت 1399 فروردين 1399 اسفند 1398 بهمن 1398 دی 1398 آذر 1398 مهر 1398 شهريور 1398 مرداد 1398 تير 1398
نویسندگان
لینک های روزانه
برچسب ها
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
ن : ولی غلامی ت : پنج شنبه 19 دی 1398 ز : | +

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به لترا سافت مي باشد.